CBS System

CBS Analytics (BrandPulse)

Koje oblasti pokriva

Većina naših korisnika bila je vrlo distancirana od podataka koje je posedovala i koristila je vrlo mali deo analitičkih mogućnosti tih podataka. CBS Analytics je premostio taj raskorak i podatke upakovao u razumljivu i upotrebljivu formu na svakom nivou – operativnom, menadžerskom i izvršnom.

Svaka analiza, bez obzira koliko bila kompleksna, pravi se po principu drag&drop. Nema potrebe za dodatnim kodiranjem, komplikovanim menijima ili bilo kakvom tehničkom / statističkom ekspertizom krajnjeg korisnika.

Približavanje podataka poslovnom korisniku je u suštini funkcionisanja naše in-memory analitičke platforme.Njome smo pokrili mnoge aspekte:

  • Pronalaženja podataka
  • Napredne statističke analize
  • Mnogi aspekti Big Data i Data fusion
  • Vizuelizacije podataka
  • Jedinstvena platforma za povezivanje (tržište, potrošač, mediji) podaci iz istraživanja, transakcioni podaci i nestruktuirani izvori podataka
  • Prediktivna analitika i mašinsko učenje
  • Planiranje i praćenje i realizacije poslovnog plana

Spojili smo naš softver sa sledećim uslugama:

  • Data science (pronaći pravi podatak i povezati ga na ispravan način)
  • Priprema i procesiranje podataka
  • Konsultacije u oblasti metodologije istraživanja
  • Prognoziranje celokupne industrijske grane (na globalnom i tržišnom nivou)
Naša priča
RetailConnect je jedini kompeltan maloprodajni i ERP sistem koje je istinski fokusiran na potrebe trgovaca. Svi najbitniji aspekti poslovanja obuhvaćeni su ovim rešenjem, omogućujući da naše poslovanje raste više od 20% godišnje počev od onog momenta kada smo počeli da koristimo CBS RetailConnect
Dragoljub Bjeloglav
CEO BB Trade
BB Trade AD
(130 supermarkets chain, Serbia)
Tipična upotreba
1-2

all in one

Vlasnici globalnih brendova i istraživači tržišta koriste naš Brand Pulse paket kako bi pratili razvoj brenda, prodaju i podatke o potrošačima na mnogim tržištima.

Oni smatraju vrlo korisnim mogućnost da unesu sve podatke koje obuhvata istrživanje (brend, maloprodaju, medije, potrošače i drugo) na jednu jedinstvenu platformu koja je povezana sa internim podacima (kao što su podaci o prodaji, bilansu stanja).

Takođe, vrlo su zadovoljni što se mogu još više osloniti na istaživače tržišta zbog korišćenja CBS proizvoda i usluga.

2A

Jednostavno

Nema potrebe za odeljenjem analitike podataka- naš tim če konfigurisati prikupljanje svih potrebnih podataka, njihovo integriasnje i korisnički deo za kontrolu.

Sve je napravljeno i pripremljeno za poslovne korisnike (marketing menadžere, menadžere prodaje, izvršne direktore, brend menadžere i ostale potencionalne korisnike).

1a

Brzo

Veliki maloprodajni lanci i veletrgovine vode svoj posao i procenjuju uspešnost uz pomoć naše analitike maloprodaje.

Bazirano na: Bruto marži, Prometu u određenom periodu, obimu i vrednosti prodaje, obimu i vrednosti zaliha, škartu, povraćaju, disciplini dobavljača i drugom.

Tražite demo